Editant un nou vídeo

Tal i  com he dit en anteriors posts, he trobat oportú fer una mica de diari personal (al més pur estil del bloguers) sobre el darrer curs de formació permanent que estic fent, creació de Recursos Educatius Oberts (REA) per INTEF.

I reconec que el resultat m'ha agradat bastant:



Molt especialment la part "experimental", la qual m'ha agradat tant, que a la vista de no trobar cap vídeo d'un experiment "tan senzill" sobre el moviment i el Sistema de Referència, m'ha animat per a crea un nou vídeo didàctic.



 

El vídeo resultant l'he penjat a youtube 
 
 
Finalment estic molt content al descobrir que uns quants companys meus els hi ha encantat la meu proposta de REA.  Rebre els ànims dels companys de feina, no té preu.






Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Solucions problemes amb fraccions.

Repàs d'Equacions de 1r i 2n Grau