Tot el que té un principi té un final.


Aquests darrers dies ha estat un no aturar. Sort que dilluns passat era festiu.

 Imatge end de Hitchster en flickr




En cinemàtica, en l'estudi del moviment, sempre estudiam la seva evolució, com varia el moviment quan s'alteren  els diferents factors que el generen (factors com velocitat, temps, espai, acceleració, forces...).  
La cinemàtica és un dels camps de la Física que millor es pot treballar en un context quotidià,  i ens permet tant aprendre com desenvolupar la visió científica del món que ens envolta.  A més, el moviment és un excel·lent tema per a treballar la competència matemàtica en un entorn quotidià.



En el REA que he desenvolupat, i que ja forma part de la Xarxa de Recursos Oberts de Procomún, es treballaran tant els diferents tipus de moviment (MRU, MRUA i MRC) com les variables que el constitueixen (posició, temps, velocitat, acceleració...) tant des de un punt de vista teòric com quotidià i experimental. 


Ara bé, per a arribar a aquest desenllaç he estat corregint i completant el meu REA sobre la Cinemàtica, i sort que he tingut una gran tutora, na Núria que m'ha donat un cop de mà.



 Aprofitant les correccions del REA, també he canviat la llicencia a CC-BY del vídeo que vaig crear, ens movem?


En la fase final del curs he pogut observar els REA dels meus companys, i intercanviar opinions.  En la següent imatge  la portada del REA "club de lectura" i el meu comentari.


I els meus companys han pogut observar i comentar el meu REA.   Reconec que he fet un alè en saber que els ha agradat. 





I un cop, s'han realitzat totes les correccions pertinents i amb el vist i plau de la meua pacient tutora (moltes gràcies per la teua paciència Núria).

He pogut penjar i publicar el meu REA.





Si qualcú li interessa, i li agradaria fer un REA, es necessari que  vos instal·leu el programa ExeLearning.

Un programa multiplataforma, amb GNU/Linux (Ubuntu)  no m'ha donat cap problema.

Finalment com a petit homenatge a la feina dels meus companys vos adjunt uns quants enllaços dels seus REA:



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Solucions problemes amb fraccions.

Repàs d'Equacions de 1r i 2n Grau